سروری: 13 آبان ابهت غرب را شکست
نوشته شده توسط : Anti Green

سروری: 13 آبان ابهت غرب را شکست

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس هشتم 13 آبان را روز شکست هیمنه و ابهت پوشالی غرب دانست. پرویز سروری در گفت‌وگو با فارس در خصوص 13 آبان 1357 که تعدادی از دانش آموزان توسط دولت شریف امامی به شهادت رسیدند و نیز 13 آبان 1358 که تسخیر لانه جاسوسی اتفاق افتاد و روز مبارزه با استکبار است، اظهار داشت: 13 آبان بنا بر فرمایش امام(ره) انقلاب دوم بود که هیمنه غرب را شکست.

وی با عنوان اینکه پیش از 13 آبان آمریکا برای خود پرستیژ خاصی ایجاد کرده بود، گفت: هیمنه و ابهتی که آمریکا در خود ایجاد کرده بود تمام قدرت دفاعی و مقاومت نیروهای انقلاب را از بین می‌برد. نماینده مردم تهران با اشاره به اینکه 13 آبان پوشالی بودن ابهت آمریکا را اعلام کرد، تصریح کرد: برای اولین بار هیمنه آمریکا در 13 آبان شکست که این بزرگترین کار این روز است.

وی با عنوان اینکه از 13 آبان 1358، فروپاشی و افول غرب به خوبی هویدا شد، گفت: 13 آبان 1357 و حضور و شهادت دانش‌آموزان، که غربی گمان می بردند انها در جریان اعتراضات اثرگذار نیستند موجب شد این پیغام برای همه ارسال شود که این انقلاب از دامنه‌های مختلف عبور کرده و توانسته همه عرصه‌های اجتماعی را دربرگیرد.

 





:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : 13 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: