نوشته شده توسط : Anti Green

لرزه به جاسوس‌خانه شیطان بزرگ با شعار "مرگ بر آمریكا "

این خبر تکمیل می شود/راهپیمایی روز 13 آبان با حضور هزاران نفر از دانش آموزان به سمت لانه جاسوسی سابق آمریکا آغاز شد. دانش آموزان در گروه ها و از مدارس مختلف با حمل پرچم های جمهوری اسلامی ایران و پارچه نوشته هایی با مضامین شعارهای ضداستکباری در حال حرکت به سمت لانه جاسوسی هستند. شمار قابل توجهی از اعضای تشکل های دانش آموزی به ویژه پیشتازان و فرزانگان با لباس های متحدالشکل و همایل در میان راهپیمایان دیده می شوند.

اکنون هزاران نفر از دانش آموزان مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا تجمع کرده اند و در حال سردادن شعارهای ضدآمریکایی هستند. در این مراسم قرار است بیانیه کمیته دانش آموزی و همچنین دانشجویی ستاد برگزاری مراسم 13 آبان قرائت شود. از دیگر برنامه های امروز ، سخنرانی برادر شهید رضوایی از فاتحان لانه جاسوسی و دانشجوی پیرو خط امام سخنرانی کنند. قرائت بیانیه طلاب و قطعنامه پایانی نیز از دیگر برنامه های این مراسم خواهد بود. سخنران اصلی این برنامه سیدعزت الله ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما اعلام شده است. ده ها خبرنگار ، عکاس و تصویربردار با حضور در این محل در حال ثبت و مخابره اخبار این راهپیمایی هستند.

لرزه به جاسوس‌خانه شیطان بزرگ با شعار "مرگ بر آمریكا "

جمع كثیری از نسل اول و سوم انقلاب در مراسم گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان شركت كرده و در اقدامی هماهنگ شعار "مرگ بر آمریكا " را سر می‌دهند. مراسم گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان از ساعت 10 صبح امروز پنجشنبه در مقابل سفارتخانه سابق آمریكا در ایران آغاز شده است. شركت‌كنندگان در این مراسم شعارهایی همچون: "مرگ بر آمریكا "، "مرگ بر اسرائیل "، "الله‌اكبر "، "حزب فقط حزب علی، رهبر فقط سیدعلی "، "وای اگر خامنه‌ای حكم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند كه جوابم دهد " و ... سر می‌دهند.

تجمع‌كنندگان همچنین پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران را در دست داشته و دست‌نوشته‌هایی در خصوص یوم‌الله 13 آبان و تصویر از دانشجویان پیرو خط امام برای تسخیر لانه جاسوسی به دست دارند. قرار است عزت‌الله ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با حضور در جمع تجمع‌كنندگان برای آنها سخنرانی كند.

قرائت پیام خانواده‌ معظم شهدا در مراسم 13 آبان توسط برادر شهید وزوایی

پیام خانواده‌های معظم شهدا در گرامیداشت 13 آبان توسط برادر شهید وزوایی از دانشجویان شهید پیرو خط امام(ره) قرائت شد. پیام خانواده‌های معظم شهدا در گرامیداشت 13 آبان توسط برادر شهید وزوایی از دانشجویان شهید پیرو خط امام(ره) قرائت شد. برپایه این گزارش، پدر و مادر شهید وزوایی از دانشجویان شهید پیرو خط امام(ره)، در این مراسم حضور دارند. همچنین مرتضی تمدن استاندار تهران و حسین قدیانی رئیس سازمان بسیج دانشجویی كشور صبح امروز پنج‌شنبه در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان، همگام با راهپیمایان یوم الله 13 آبان در مقابل لاله جاسوسی حضور یافتند.

برپایی نمایشگاه اقدامات فتنه‌گران پس از انتخابات 

نمایشگاهی از اقدامات فتنه‌گران در روزهای پس از انتخابات در تقاطع خیابان‌های طالقانی و موسوی برپا شده و در آن برخی از اقدامات جریان فتنه به تصویر كشیده شده است. مراسم گرامیداشت یوم الله 13 آبان در سالروز تسخیر سفارتخانه سابق آمریكا در ایران مقابل این سفارتخانه در حال برگزاری است. در این مراسم، دانشجویان و دانش آموزان حضور پررنگ داشته و حضور دانش آموزان و دانشجویان اوایل انقلاب را نیز می‌توان مشاهده كرد. تجمع كنندگان شعارهایی همچون «مرگ بر آمریكا» ، «مرگ بر اسراییل»، «مرگ بر فتنه‌گر»، «مرگ بر منافق» و... سر داده و پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران را به دست دارند. در حاشیه برگزاری این مراسم نمایشگاهی از اقدامات فتنه‌گران در روزهای پس از انتخابات در تقاطع خیابان‌های طالقانی و موسوی برپا شده است.

برگزاری نمایشگاه نقاشی "امیدان بسیج " مقابل لانه جاسوسی آمریكا

نمایشگاه نقاشی "امیدان بسیج " به مناسبت روز ملی مبارزه با استكبار جهانی مقابل لانه جاسوسی آمریكا برگزار شده است. به مناسبت روز ملی مبارزه با استكبار جهانی امروز نمایشگاه نقاشی "امیدان بسیج " مقابل لانه جاسوسی آمریكا برگزار شده است. در این نمایشگاه دانش آموزان طرح‌های خود را با موضوع شیطان بزرگ؛ دولت آمریكا، دشمن قرآن و دشمن كودكان نقاشی كرده اند؛ هم اكنون نقاشی‌های دانش آموزان شركت كننده در این نمایشگاه مقابل لانه جاسوسی آمریكا نصب شده و در معرض دید قرار گرفته است. گفتنی است دانش آموزان بسیجی مقطع ابتدایی در سازمان بسیج دانش آموزی، "امیدان بسیجی " نامیده می شوند. 

 





:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 13 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: