تاكيد بسيج دانش آموزي سپاه محمد رسول الله بر تبعيت كامل از ولايت فقيه
نوشته شده توسط : Anti Green
تاكيد بسيج دانش آموزي سپاه محمد رسول الله بر تبعيت كامل از ولايت فقيه

ناحيه مقاومت بسيج دانش آموزي سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ با صدور بيانيه‌اي به مناسبت13 آبان بر تبعيت كامل از ولايت فقيه تاكيد كرد.

در متن اين بيانيه آمده است:

تبعيت از ولايت فقيه جريان روشني بخش و وحدت آفرين است كه با دميدن روح بصيرت جامعه ما را زنده نگه مي دارد و فرهنگ اسلام ناب محمدي را در ايران اسلامي محقق خواهد كرد كه بر اين اساس ما همواره بر عهد و پيمان خويش با ولي امر مسلمين، سرزنده، وفادار و استوار باقي خواهيم ماند.

وظيفه ما و همه آزاديخواهان جهان و همه اديان ابراهيمي است كه با سياست اسلام ستيزي و شيوه‌هاي نفرت بار آن مقابله كنيم.

دشمنان قرآن بدانند با اعمال زشت خود از عظمت قرآن مجيد نمي‌كاهند و نه فقط با توهين به مقدسات اسلام نمي‌توانند مانع گسترش جهاني تفكر اسلامي شوند بلكه توحش خود را اثبات مي كنند.

نكوداشت ياد شهيدان كه الگوهاي اصيل و ماندگار عزت و شرف ما هستند، دل هاي ما را روشن و اراده هايمان را براي پيمودن مسير عزت آفرين آنان استوار مي كند.

تكاپوي راه و طريق تعالي جامعه اسلامي و تحقق آرمان هاي انقلاب و امام راحل جز با اراده هاي مستحكم انسان هاي فداكار، هوشيار، عالم و معتقد به سرمنزل مقصود نمي‌رسد بنابراين ما بر فراگيري علوم، ارتقاي معرفت و بصيرت همه فرهنگيان و دانش آموزان امروز و سازندگان فردا تاكيد مي كنيم.

اتحاد عميق و مستحكم آحاد ملت ايران و انسجام گسترده همه ملت‌هاي مسلمان و مظلوم جهان را براي پيروزي اسلام و خواري استعمارگران به ويژه رژيم صهيونيستي، آمريكاي خيانتكار و انگليس جنايتكار شرط ضروري مي دانيم.

دشمنان براي تضعيف اسلام و ام القراي آن ايران از هيچ حيله، خيانت و خشونتي دريغ نمي كنند و گاه در قالب اقدامات تروريستي و تهاجم به سرزمين هاي اسلامي و مظلوم جهان دست ارعاب و تصرف سرزميني را درسرمي پرورانند و گاه با ايجاد تفرقه و فتنه ميان مسلمانان و ديگر اديان الهي درصدد ايجاد جنگ صليبي ديگري هستند كه ما اين اقدامات را محكوم به شكست و پيروزي نهايي را از آن آزادمردان غيور و مردم جهان مي دانيم.

ناحيه مقاومت بسيج دانش آموزي سپاه محمدرسول الله تهران بزرگ در پايان اين بيانيه بر آمادگي خود براي حضور در همه صحنه ها، تبعيت از مقام معظم رهبرش و جانفشاني و پايداري تا پيروزي در همه عرصه ها تاكيد كرده است.





:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : 13 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: