بروز انشعاب هاي سه گانه در سازمان مجاهدين و تعطيلي دفاتر استاني
نوشته شده توسط : Anti Green

بروز انشعاب هاي سه گانه در سازمان مجاهدين و تعطيلي دفاتر استاني

پس از صدور حکم انحلال سازمان مجاهدين انقلاب ، تمامي دفاتر استاني و شهرستاني سازمان تعطيل شده است. اين تعطيلي همراه با واکنش هاي متفاوتي در ميان اعضا همراه بوده است. برخي اعضا معتقدند در حال حاضر بايد براي مدت نامعلومي کرکره کار حزبي را پايين بکشيم تا زماني که فضا براي بازگشت مجدد ما به صحنه سياسي کشور مهيا شود.
 
گروه دوم بر انجام حرکات راديکال در قامت يک گروه اپوزيسيون تمام عيار اصرار دارند. مخالفان اين نظريه مي گويند اين به معناي انتحار و خودزني سياسي است که منجربه جمع شدن بساط سازمان به طور کامل مي شود. گروه سوم هم معتقدند ما بايد از فضاي فعاليت حزبي و سياسي وارد فضا هاي مجازي و اينترنتي، فعاليت هاي اجتماعي و تشکل هاي مردم نهاد و فعاليت هاي ديني در قالب جلسات تفسير و قرائت قرآن شويم.
 
اين گزارش مي افزايد: در حال حاضر انفعال و سردرگمي شديدي در ميان گروه هاي تجديد نظرطلب به ويژه اعضاي حزب مشارکت و سازمان مجاهدين حاکم است به گونه اي که برخي با استناد به سخنان بهزاد نبوي که گفته است من در اين سال هاي پاياني عمرم مي خواهم زندگي کنم، مي گويند بگذاريد ما هم مثل بهزاد زندگي کنيم و در پايان عمر افسوس ايام از دست رفته را نخوريم.
 




:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 9 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: