نوشته شده توسط : Anti Green

بیانیه سپاه : شعار"مرگ بر آمریکا "در عرصه استکبارستیزی ملتهافراشده است

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای 13 آبان‌ماه را عرصه نمایش ماهیت استکبار ستیزی انقلاب اسلامی و روح مقاومت ملت ایران در برابر نظام سلطه و راهبردهای شیطانی آمریکا دانست. در بخشی از این بیانیه آمده است: 13 آبانماه به دلیل نقش آفرینی در فرآیند انقلاب اسلامی در حافظه تاریخی ملت ایران از جایگاه خاصی برخوردار بوده و در هر سال منشاء جوشش و حرکت انقلابی جامعه اسلامی در اعلام مواضع ضد استکباری و آمادگی همه جانبه برای مقابله با طرحها و نقشه‌های دشمنان انقلاب و نظام تلقی می شود.

این بیانیه می افزاید: تبعید حضرت امام خمینی(ره) در سال 1343، شهادت دانش آموزان انقلابی در سال 57 و تصرف لانه جاسوسی آمریکا در سال 1358 رخدادهای تاریخ سازی هستند که فصل مشترک آنها حق طلبی و سلطه ستیزی ملت ایران است.

این بیانیه در ادامه با برشماری دستاوردها و پیامدهای حوادث سه گانه 13 آبان‌ماه، بویژه تسخیر لانه جاسوسی در روند انقلاب اسلامی تصریح کرده است: اقدام انقلابی دانشجویان مسلمان پیرو خط امام (ره) در فروپاشی مرکز فرماندهی و کنترل جریانهای برانداز و ضدانقلابی و نیز انهدام کانون جاسوسی آمریکا در پایتخت نظام، سد هراس از قدرت پوشالی ابرقدرتها را شکست و ملل و جوامع آزاده و حق طلب جهان جرأت مقاومت و ایستادگی برابر سیاستها و نقشه‌های استعماری و استکباری نظام سلطه را پیدا کردند.

در این بیانیه شکل‌گیری نهضت بیداری اسلامی و جبهه متحد ضدآمریکایی و ضدصهیونیستی در نقاط مختلف عالم را حاصل عزم و اراده انقلابی مردم ایران در تداوم انقلاب و بی اعتنایی به قدرتهای بزرگ و زورگو معرفی و تاکید شده است : امروز بیش از هر زمان دیگری مبارزه و ظلم ستیزی ایران اسلامی به مدل مقاومت جهان اسلام و سر مشق کشورهای خواهان استقلال و عدم وابستگی به بلوک های قدرت های شیطانی تبدیل شده است.

این بیانیه آمریکا را به عنوان شیطان بزرگ، دشمن اصلی ملت عظیم الشان ایران اسلامی و عامل گرفتاریهای جهان اسلام و منشاء توطئه و فتنه علیه انقلاب اسلامی و نهضت‌های آزادی بخش عالم معرفی و تاکید کرده است: تردیدی نیست که حق ماندنی و ظلم رفتنی است و دور نخواهد بود روزی که جامعه بشری در پناه تعالیم مکتب انقلابی وعدالت محور اسلام ناب محمدی (ص) و پیامهای متعالی انقلاب اسلامی از چنگال سلطه و استیلای قدرتهای شیطانی و فراعنه مدرن رهایی ‌یابند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان بیانیه خود با دعوت از اقشار و آحاد ایرانیان غیرتمند و ولایتمدار برای حضور پرشور، گسترده و انقلابی در تظاهرات سراسری و آئین های گرامیداشت یوم الله 13 آبان‌ماه آورده است: امروز شعار مرگ بر آمریکا در صحنه‌های استکبار گریزی و ظلم ستیزی ملت‌ها نهادینه شده است و آزادی خواهان جهان آنرا از الزامات موفقیت خود برای رسیدن به ساحل نجات و دستیابی به استقلال و حیات توأم با عزت و سربلندی می دانند و بی شک طنین برائت و بیزاری ملت ایران از شیطان بزرگ در 13 آبان ماه، شعله‌های خشم و اعتراض جهانی علیه سردمداران نظام کفر و الحاد و حاکمان ظالم، جنایتکار و بی لیاقت کاخ سفید و دولت های متحد آمریکا را برافروخته تر ساخته و اتاق های فکر و توطئه آنان علیه جامعه بشری را با چالش جدیدی روبه رو خواهد ساخت.

 



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Anti Green

تحرکات جریان فتنه در آستانه 13 آبان

در آستانه فرارسيدن يوم ا... 13 آبان مصادف با روز دانش آموز جريان فتنه در اقدامي برنامه ريزي شده تلاش گسترده اي را به منظور متشنج نمودن محيط دانشگاهها و ايجاد نا آرامي در جريان مراسم راهپيمايي اين روز آغاز نموده اند.

بر همین اساس برخی از اعضای مرتبط با سران فتنه با برقراری ارتباط با برخی از اغتشاشگران  دانشجو که در زندان به سر می برند آنها را به صدور بیانیه ترغیب نموده اند و این دانشجویان نیز با صدور فراخواني دانشجويان و دانش آموزان را به انجام اغتشاش ناآرامي در مراسم راهپيمايي 13 آبان دعوت نموده اند.

گفته می شود نمایندگان سران فرقه در دیدارهای خود با سایر گروه های دانشجویی حامی فتنه از آنها درخواست نموده اند در مراسم راهپيمايي 13 آبان با بستن بازو بندهايي مندرج به عباراتي در حمايت از سران فتنه و زندانيان سياسي شرکت نمایند.

گفته می شود فعالين تشکل هاي دانشجويي حامي جريان فتنه در مراکز دانشگاهي در تلاش هستند به انحاء مختلف از قبيل مراسم سخنراني ، صدور بيانيه ، پخش اطلاعيه و ... با سوء استفاده از پتانسيل دانشجويان جديد الورود با ايجاد ناآرامي فضای دانشگاه ها را متشنج نمایند.

 



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Anti Green

سه حادثه تاريخي، روز 13 آبان را جاودانه كرد

رئيس كميسيون فرهنگي مجلس كشتار دانش‌آموزان، تبعيد امام(ره) و تسخير لانه‌جاسوسي به دست دانشجويان پيرو خط امام را 3 اتفاق مهم 13 آبان دانست. غلامعلي حداد عادل رئيس كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي ضمن حضور در مراسمي كه به مناسبت سالروز تسخير لانه جاسوسي آمريكا در تالار شيخ انصاري دانشكده حقوق دانشگاه تهران برگزار شد، طي سخناني اظهار داشت: بي ترديد 13 آبان يكي از روزهاي مهم در تاريخ انقلاب اسلامي است و اين روز يكي از روزهاي مرتبط با دانشگاه تهران و دانشجو هم است؛ بر اين اساس طبيعي است كه دانشجويان همانطور كه 16 آذر را نمادي از حركت دانشجويي مي‌دانند براي اين روز هم اهميت خاصي قائل باشند.

وي با بيان اينكه 13 آبان به دانشجويان تعلق دارد، افزود: كمتر اتفاق مي‌افتد كه يك روز ظرفيت 3 حادثه تاريخي را در يك فاصله زماني به خود اختصاص داده باشد. وي در اين رابطه ادامه داد: اولين مناسبتي كه 13 آبان را در تاريخ جمهوري اسلامي ايران جاودانه و نامدار مي‌كند تبعيد حضرت امام راحل در سال 1343 است.

رئيس كميسيون فرهنگي مجلس همچنين گفت: دومين مناسبت 13 آبان، كشتار دانش‌آموزي و روز 13 آبان سال 1357 است و نيز سومين مناسبت كه 13 آبان را جاودانه كرده است تسخير لانه جاسوسي در سال 1358 است. حداد عادل در ادامه گفت: بعد از 15 خرداد امام راحل دستگير و چند ماهي در زنداني شدند. بعد از آن ايشان چند ماهي آزاد ‌شدند و مدتي در تهران تحت نظر قرار ‌گرفتند و بعد از آن به قم بازگشتند.

نماينده مردم تهران اظهار داشت: اوايل آبان سال 1343 لايحه‌اي در مجلس سنا به تصويب رسيد كه اجازه مي‌داد در صورتي كه مستشاران آمريكايي مقيم ايران جرمي مرتكب شدند از محاكمه در دادگاه‌هاي ايران معاف باشند كه اين مسئله در واقع بازگشت به كاپيتولاسيون بود. حداد عادل ادامه داد: بعد از اينكه رضاخان در ايران به قدرت رسيد كاپيتولاسيون را لغو كرد كه اين مسئله براي وي به نوعي حيثيت به همراه داشت و طرفداران رضاخان اين مسئله را ناشي از وطن خواهي وي دانستند.

وي افزود: البته دليل عدم مخالفت انگليسي‌ها با اين مسئله اين بود كه مي‌خواستند حكومت رضاخان در ايران تثبيت شود. رئيس كميسيون فرهنگي مجلس گفت: در سال 1343 به طور غير علني كاپيتولاسيون دوباره تصويب شد و خبر اين مسئله به امام (ره) رسيد، امام با اينكه مدتي بود كه تنها به درس و بحث مشغوليت داشتند در برابر اين حادثه بي‌تاب شدند و آن سخنراني معروف خود را ايراد كردند.

وي بيان داشت: اندكي بعد از سخنراني امام (ره) ايشان را شبانه از قم به تهران آوردند و يكسره از فرودگاه تهران ايشان را به تركيه فرستادند و اين آغاز تبعيدي بود كه تا 12 بهمن 57 ادامه داشت. حداد عادل در ادامه به حوادث سال 57 اشاره كرد و افزود: در اين سال‌ها امواج انقلاب بالا گرفت و كشور در اين سال‌ها اوضاع عادي نداشت و معلوم بود كه پايه‌هاي حكومت سلطنتي متزلزل شده است.

نماينده مردم تهران خاطرنشان كرد: در روز 13 آبان سال 57 دانش آموزان به بهانه سالگرد تبعيد امام (ره) مقابل دانشگاه تهران تجمع كردند و نيروهاي رژيم نيز دانش آموزان را به گلوله بستند و خيابان انقلاب در آن روز عرصه درگيري شد و اين درگيري تا شب ادامه داشت. حداد عادل گفت: براي اولين بار فيلم حادثه 13 آبان از تلويزيون پخش شد و در نهايت اين حادثه باعث سقوط دولت شريف امامي شد و در پي آن احساسات همه مردم ايران هم برانگيخته شد.

نماينده مردم تهران كشتار دانش آموزان در روز 13 آبان را جهشي براي انقلاب اسلامي دانست و افزود: در سال‌هاي بعد از پيروزي انقلاب دولت حاكم رابطه ضعيفي با آمريكا داشت و در آن روزها حتي چند بار به سمت سفارت آمريكا حمله‌هايي صورت گرفت ولي دولت مانع از اشغال سفارت مي‌شد. وي اظهار داشت: از اوايل مهر سال 58 شاهد بوديم كه تظاهراتي در تهران و برخي شهرستان‌ به طور غير متعارف در جريان است و مخالفت‌هاي با انقلاب در اين تظاهرات صورت مي‌گرفت كه اين مسئله در آن زمان تعجب همگان را برانگيخت.

حداد عادل با بيان اينكه بعدها مشخص شد كه سفارت آمريكا باعث به وجود آمدن اين تظاهرات مي‌شد، ادامه داد: بعد از اينكه شاه اجازه ورود به آمريكا پيدا كرد دانشجويان دانشگاه تهران كه به ياد 2 حادثه قبلي در دانشگاه تهران اجتماع كرده بودند از دانشگاه تهران به سمت سفارت آمريكا حركت كردند و آنجا را تسخير كردند. نماينده مردم تهران با اشاره به اينكه خواسته دانشجويان از آمريكا اين بود كه شاه را به ايران تحويل دهد، افزود: دانشجويان پيرو خط امام در مقابل آزادي گروگان‌ها تحويل شاه به ايران را مي‌خواستند.

 



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Anti Green

تجمع دانشجویان مقابل مجلس

جمعی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایران در مقابل مجلس تجمع کردند. تعدادی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایران که روز شنبه گذشته یک‌باره منحل شد در مقابل مجلس حضور یافتند و تعدادی پلاکارت با مضمون اعتراضی در دست گرفتند. گفتنی است؛ قرار است ظهر امروز وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با حضور در کمیسیون بهداشت درمان و آموزش پزشکی با حضور در کمیسیون بهداشت و روان مجلس در مورد دلیل این اقدام توضیح دهد.

 



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Anti Green

13 آبان سر‌آغاز شکست هیمنه پوشالی استکبار جهانی بود

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور بیانیه‌ای، فرارسیدن 13 آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی را گرامی داشت. به نقل از ‌روابط عمومی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این بیانیه آمده است: سیزدهم آبان ‌ماه در دفتر تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی، برگی زرین و روزی حساس است، چرا که سه مقطع بزرگ و سه رویداد سرنوشت‌ساز تاریخ معاصر در این روز رقم خورده است؛ رویدادهایی که هر کدام از آنها مصادیقی آشکار از پایداری و فداکاری ملت مجاهد و ‌رهبری آگاه و شجاع‌ ایران در مبارزه علیه قدرت‌های شیطانی است، رویدادهایی که هر یک به تنهایی می‌تواند مبنای تداوم حرکت انقلابی و ظلم‌ستیزی و حقیقت‌طلبی انسان‌های مؤمن و متعهد این سرزمین در بستر تاریخ قرار گیرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه در سال 1343 به دنبال اعتراض کوبنده ایشان نسبت به تصویب لایحه ننگین کاپیتولاسیون، کشتار وحشیانه دانش‌آموزان انقلابی و حق‌طلب در سال 1357 و نهایتاً تسخیر لانه جاسوسی و مرکز فرماندهی براندازی نظام نوپای جمهوری اسلامی در سال 1358، رویدادهایی هستند که نه تنها تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی، بلکه تحولات جهانی را هم تحت تأثیر قرار داد و جوهره همه آنها عبارت بود از شکست هیمنه و هیبت پوشالی آمریکای جنایتکار و سرآغاز نمایش مظالم این قدرت شیطانی در سراسر عالم و به همین دلیل هم این روز بزرگ ‌به نام "روز مبارزه با استکبار جهانی " نام گرفت و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مد ظله العالی) نیز در این زمینه فرمودند: "سیزده آبان، روز استواری ملت ایران در مقابل ترفندهای استکبار است. "

 



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Anti Green

آموزش60 هزار دانش‌آموز بسيجي توسط ندسا

فرمانده نيروي دريايي سپاه گفت: 60 هزار نفر از دانش‌آموزان طرح رهروان شهيد فهميده در مرحله سوم اين طرح سازماندهي و آموزش‌هاي مقدماتي را نيز براي مقابله با دشمن فرا گرفته‌اند. دريادار علي فدوي فرمانده نيروي دريايي سپاه پاسداران در اجتماع نيروهاي بسيجي طرح رهروان شهيد فهميده در بندرعباس اظهار داشت: از زمان آغاز اين طرح در چهار استان ساحلي جنوب شامل خوزستان، بوشهر، هرمزگان و سيستان و بلوچستان در مجموع نزديك به 100هزار دانش‌آموز بالاي 13سال به عضويت درآمده‌اند.

فدوي ادامه داد: 60 هزار نفر از اين دانش‌آموزان در مرحله سوم اين طرح سازماندهي و آموزش‌هاي مقدماتي را نيز براي مقابله با دشمن فرا گرفته‌اند.

* آموزش استفاده از شناورهاي نيروي دريايي سپاه به دانش‌آموزان

فرمانده نيروي دريايي سپاه با اشاره به اين آموزش‌ها تصريح كرد: دانش آموزان ‌در طرح رهروان شهيد فهميده در زمينه استفاده از شناورهاي نيروي دريايي آموزش‌هاي لازم را فرا مي‌گيرند. فدوي در پايان خاطرنشان كرد: در اجراي طرح رهروان شهيد فهميده نيروهاي دانش‌آموز پس از سازماندهي، عضوبسيج دانش‌آموزي شده كه با پشت سرگذاشتن آموزش‌هاي 30 تا 45 روزه وارد طرح نظير به نظير مي‌شوند كه در اين مرحله نيز پس از پشت سرگذاشتن يك دوره يكساله آموزشي مقطع به مقطع با نيروي دريايي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ارتباط دائمي خواهند داشت.

 



:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Anti Green

بيانيه دانشجويي عليه اظهارات ساورز

بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی در مورد اظهارات اخیر رئیس سازمان جاسوسی انگلیس و اظهارات گروه 1+5 جهت آغاز مذاکرات هسته ای بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش رجانیوز، در این بیانیه آمده است:

در روزهای اخیر شاهد بودیم که بار دیگر یکی از دولت‌مردان روباه پیر خوی استعماری و زیاده خواهانه خود و دولت مطبوعش را آشکار کرده و با گستاخی هرچه تمام‌تر به اظهار نظری درشت گویانه در مورد برنامه هسته‌ای صلح آمیز کشورمان پرداخت.

اظهارات نسنجیده رئیس دستگاه اطلاعاتی انگلستان در مورد انجام فعالیت‌های جاسوسی و اطلاعاتی برای مقابله با ایران در حالی که خود و سرویس مطبوعش در قتل عام و انجام اقدامات خرابکارانه و تروریستی سابقه بسیار نامطلوبی دارند بدنه دانشجویی کشور را بر آن می دارد تا به بیان نکاتی چند در این باره بپردازد:

1: این اظهارات درشت گویانه که در طول یکصد سال گذشته بی سابقه بوده است نشانگر اوج عجز و ناتوانی این کشور مستکبر و زیاده خواه و همفکرانش در عرصه بین المللی در مقابل خواست و اراده ملی ملت ایران که همانا دستیابی به رشته های گوناگون علم و دانش که یکی از بخش های آن انرژی صلح آمیز هسته ای است، می باشد.

2: این اظهارات موذیانه تنها وجهه مستکبر این دولت و دولت‌های همفکر با آن را در عرصه جهانی به خوبی برای ملت های این کشورها و ملل و دولت های آزادیخواه جهان آشکار می سازد که این کشورها نه تنها به دنبال مذاکره نمی باشند بلکه همواره از مذاکره به عنوان ابزاری جهت رسیدن به نیات شوم و پلید خود و به صورت ابزاری و تبلیغاتی استفاده می نمایند.

3: کشورهای غربی تا کنون تمام آنچه که در توان داشته اند جهت مقابله با برنامه هسته ای کشورمان به کار گرفته اند و نمونه ها عملی این اظهارات که اکنون بیان شده است از سالها قبل در زمینه های مختلف از جمله هسته ای از سوی این کشورها به کار گرفته شده و نتیجه ای برای آنان در بر نداشته است و با وجود این تلاش های مذبوحانه اکنون کشورمان در چنین جایگاهی از لحاظ علم و فناوری در سطح جهان قرار دارد.

4: اکنون که پس از انواع تحریم های گوناگون ملت ایران توانسته است تا به جایگاه های مهمی در عرصه های مختلف علم و فناوری از جمله دانش هسته ای، هوا و فضا،صنایع دریایی، صنایع دفاعی، نانو، لیزر، سلول‌های بنیادی، سد سازی و... دست یابد و به الگویی برای تمامی ملت های آزادیخواه و آزاده جهان بدل گردد شکست تحریم ها بیش از پیش بر طراحان آن آشکار گردیده است و نتیجه معکوس آن به ضرر آنان و نیات شوم و پلیدشان بدل گشته است.

5: تحریم های شورای امنیت و کشورهای مستکبر بر علیه ملت ایران نه تنها موجب کند شدن پیشرفت های ملت ایران نگردید بلکه موجبات سرعت بخشیدن به آن در زمینه های مختلف از جمله هسته ای و به‌دست آوردن توانمندی از سطح دارا بودن تنها چند سانتریفیوژ به توانایی در غنی سازی با سطوح 3،5 و 20 درصد را موجب گردید.

6: اکنون نیز پس از شکست این تحریم ها و قطعنامه های اخیر شورای امنیت و کشورهای مستکبر که بر خلاف انتظار آنان تنها موجب استواری و مستحکم تر شدن اراده ملی در ایران گردید این کشورها و دولتمردانشان می کوشند تا هرچه سریعتر مفری برای رهایی از این بن بست خودساخته پیدا نمایند،همان کشورهایی که روزی پیش شرط تعلیق غنی سازی را به عنوان پش شرط مذاکره مطرح می نمودند اکنون و با عجله ای غیر معمول بر آن شده اند که هرچه سریعتر و قبل از آشکارتر شدن افتضاح شکست تحریم ها، بدون پیش شرط به پای میز مذاکره بازگردند.

7: اکنون و پس از این اظهارات گستاخانه رییس دستگاه اطلاعاتی انگلیس به مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا توصیه می کنیم که چنانچه با این نیات پلید به مذاکرات نگاه می کنند هرچه سریعتر آن را تغییر دهند که در غیر اینصورت باز هم نتیجه ای جز پشیمانی برای آنان نخواهد داشت.

8: از دولت جمهوری اسلامی ایران انتظار داریم که ضمن ادامه پافشاری بر حقوق ملت ایران در زمینه های مختلف از جمله هسته ای تا زمان اعلام نظر قطعی کشورهای مذاکره کننده به سؤالات ملت ایران در زمینه های مورد بحث از جمله زرادخانه های هسته ای اسرائیل آن هم به جهت راستی آزمایی ادعاهای کشورهای غربی در زمینه پایبندی به ادعاهایشان در زمینه انرژی صلح آمیز هسته ای نسبت به آغاز مذاکرات اقدام ننماید که در غیر اینصورت موجبات خشم جامعه دانشجویی کشور را در برابر این کشورها و مذاکرات فراهم می آورد.

9: از وزارت خارجه درخواست می کنیم که هرچه سریع‌تر نسبت به احضار سفیر روباه پیر در کشورمان اقدام نموده و مراتب خشم و انزجار ملی ملت ایران بويژه دانشجویان انقلابی و استکبار ستیز را در برابر اظهار نظرات گستاخانه فراهم آورد.

10: اکنون و با توجه به نزدیک شدن به سال روز یوم ا.. 13 آبان و سالروز تسخیر لانه جاسوسی اعلام می داریم که چنانچه جاسوسخانه های کشور های مستکبر بويژه جاسوسخانه کشور روباه پیر در ایران هرچه سریعتر روند دخالت در امور داخلی کشورمان را متوقف ننمایند و یا دولتمردان این کشورها بر به کار بردن ادبیات گستاخانه و درشت گویانه اصرار ورزند دانشجویان انقلابی ایران اسلامی آماده اند تا 13 آبانی دیگر را در همان قالب و یا قالب های خلاقانه دیگر و در هر روزی از ایام سال تکرار نمایند و به مستکبران اثبات نمایند که نسل های جدید جوانان دانشجوی ایرانی استوارتر از گذشته در صحنه ها حاضر بوده و آماده مقابله و جانفشانی در راه آرمان های بلند انقلاب اسلامی می باشد.

این یادآوری نیز به تمامی مستکبران ضروری به نظر می رسد که بهتر است قبل از دیر شدن هرچه بیشتر و از دست دادن زمان، حقوق ملت ایران در زمینه های مختلف و از جمله مشارکت در اداره بهتر جهان را به رسمیت شناسند و از ایجاد هزینه های اضافه برای خود و ملت هایشان جلوگیری به عمل آورند.

 



:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Anti Green

 

برنامه های یوم الله 13 آبان

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ، ویژه برنامه های برگزاری مراسم یوم الله " 13 آبان " امسال را اعلام کرد. قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ، امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مراسم ویژه 13 آبان در 600 نقطه کشور گفت : این مراسم در تهران همزمان با دیگر نقاط کشور، در مقابل لانه جاسوسی سابق امریکا برگزار می شود. وی افزود :برگزاری نشست های دانشجویی ، بازخوانی اسناد منتشر شده دانشجویان پیرو خط امام و بازدید دانشجویان و دانش اموزان از نمایشگاه ابزار جاسوسی امریکایی در لانه جاسوسی ، از جمله برنامه های ستاد برگزاری مراسم 13 آبان است.

اصغر آبخضر افزود :این ستاد در قالب 6 کمیته دانشجویی،دانش اموزی ،تشکلهای مردمی ،ارتباطات ، رسانه و استانها برنامه های گسترده ای را برای این روز تدارک است که تجلیل از شهدای فاتح لانه جاسوسی از دیگر برنامه های آن محسوب می شود. وی اضافه کرد :اجرای سرود حماسی مرگ بر امریکا ،قرائت بیانیه های دانش اموزی ،دانشجویی و طلاب ،اجرای سرود همگانی دانش اموزان و سخنرانی رئیس سازمان رسانه ملی بعنوان دانشجوی پیرو خط امام ، از جمله برنامه های امسال 13 آبان ، در تهران است.

رئیس ستاد برگزاری مراسم 13 آبان ، حمل لاشه بالگرد سقوط کرده در حادثه طبس بوسیله دانشجویان شرکت کننده را برنامه جدید مراسم امسال ذکر کرد و افزود : لاشه این بالگرد که در محل سابق سفارت امریکا (لانه جاسوسی )نگهداری می شود، امسال بعنوان نماد پوشالی بودن تهدیدات امریکا و همچنین تاکید بر ادامه راه شهدای فاتح لانه جاسوسی ، حمل می شود.

وی با تشریح وقایع مهم تاریخی 13 آبان سال های 43 ، 57 و 58 گفت :ملت ایران از 13 ابان 43 درس پیروی از رهبری در مقابل استکبار جهانی ،از 13 ابان 57 درس ستیز و مقابله با ظلم و جور استکبار جهانی و از سیزه ابان 58 درس ایمان استواری وبرائت از شیاطین و زورگویان جهانی را آموخت.

رئیس ستاد برگزاری مراسم 13 آبان ، همچنین به دخالت هاو شرارت های امریکا در امور داخلی دیگر کشورها اشاره کرد و افزود :به تازگی یکی از مقامات سازمان سیا اعلام کرد ، سالانه 2 طرح بزرگ برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران دارند ، که این امر نشان می دهد تا کنون ملت فهیم ایران بیش از 60طرح امریکا را با شکست مواجه کرده است.

آبخضر ، ‌زنده نگه داشتن یاد و خاطره وقایع این روز مهم را هدف اصلی برگزاری مراسم سیزدهم ابان عنوان کردو افزود : تبلور روحیه مبارزه با استکبار جهانی با ایجاد وحدت ملی وتبعیت از مقام معظم رهبری ،ایجاد شناخت بویژه در نسل جوان ایران و جهان نسبت به سیاست ها زورمدارانه امریکا در خلیج فارس و در کل جهان ، بویژه کشورهای اسلامی و مبارزه با استکبار جهانی ، بعنوان اصول ارزشی و ارمانی ملت مسلمان ایران از دیگر اهداف ستاد برگزاری مراسم 13 آبان است.

 



:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Anti Green

شرح در متن

شنیده شده رقیب آرای باطله به شدت سرما خورده است و حاج آقارا بسته اند به آنتی بیوتیک و تب ولرز و سرفه های جگر خراش و آبریزی از بینی و چشمها امان ایشان را بریده است. گفته می شود ابوفتنه بواسطه شب زنده داری ها!!
 
تن رنجور و نحیفی دارند و باتوجه به بیماریهای کهنه و ناخوشی فصلی اخیر ، حال و هوای دیگری با استفاده از تلخ دود ها بوجود آمده است که زیاده روی در این فقره می تواند مشکلات جدی برای وی بوجود بیاورد ، هرچند اطباء ترک در این سن را توصیه نمی کنند ولی افراط همان اثر را در تسریع خواهد داشت !
 
 


:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Anti Green

سرقت پلاک خودروهای دولتی و نظامی در دستور کار پژاک

به گزارش خبرنگار جنبش سرخ حسینی به تازگي عناصر گروهک تروريستي پژاک با مراجعه به برخی از روستاهاي توابع شهرستان مريوان به اهالي اعلام داشته اند که اقدام به سرقت پلاک خودروهاي ادارات و سازمان هاي دولتي نموده و پلاک هاي مسروقه را در قبال دريافت مبالغي در اختيار آنها قرار دهند.
 
درخواست سرقت پلاك خودروهاي اسقاطي و ادارات دولتي از سوي عناصر گروهک تروريستي پژاک از اهالي در گذشته نیز انجام شده است. این گروهک تروریستی سعی دارد از پلاک های دولتی و نظامی جهت اهداف تروریستی خود استفاده نماید.
 
 


:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 12 آبان 1389 | نظرات ()