نوشته شده توسط : Anti Green

سناریو سازی برای 13 آبان خیالی

اختصاصی جنبش سرخ حسینی -  یکی از سران فرقه که اخیر سعی نموده است خودرا از مسیر تند بادهای این فرقه کنار بکشدوبا رویکردی تازه خودرا به نظام نزدیک نماید وشرایط را برای ادامه حیات سیاسی گروهش فراهم آورد ، نسبت به تبلیغات وتحرکات پردامنه اخیر پیرامون 13 آبان معترضانه گفته است : قرار این نبود ونبایستی چنین حرکات ناشیانه وسبکی مطرح می گردید.
 
منابع مطلع اعلام می دارند ، ایشان خطاب به عوامل موسسه ای که برای فعالیت های سیاسی سازماندهی شده است گفت : ما تعارف نداریم ، وقتی یک مطلب در عمل به بن بست می رسد ، اصرار برآن لجاجت است وسبک مغزی ، من بارها گفته ام از جاهایی که دیدگاه ما زاویه می گیرد ، همین نگرشی است که آقایان نسبت به نظام در پیش گرفته اند ، این حرکات مردم را خسته کرده است و شرایط را هم علیه ما تغییر داده است ، تاسف می خورم از این همه کوته بینی وباقی ماندن در سطح.
 
ملاحظه : اخیرا جریان تندروی وابسته به موسوی با هماهنگی اپوزسیون خارج از کشور در یک اقدام غیر مترقبه وبا تبلیغات توخالی سعی نموده است تا با فراهم آوردن شرایط مساعد در فضای مجازی بگونه ای عمل نمایند که فضای تبلیغی رسانه های استکباری را دراختیار گرفته و مخالفت خودرا با تسخیر لانه جاسوسی واستکبار ستیزی نظام جمهوری اسلامی در روز 13 آبان را به این شکل در بوق تبلیغات قرار دهد ، آنچه در رابطه با مخالفت نفر سوم  از سران فرقه مطرح شده است در واقع مخالفت ایشان با تحرکات احتمالی می باشد ، کارشناسان سیاسی اعلام می دارند ، این نوع موضع گیری ها دقیقا براساس سناریو وبسیار هدفمند طراحی شده است ودر حالی که اصولا فتنه توانی برای عرض اندام ندارد ، این آقا با این جنگ زرگری اینگونه وانمود می کند که فتنه قصد تحرک خیابانی دارد وایشان به اصطلاح با این امر مخالف است.
 
مردم مسلمان وولایت مدار ایران اسلامی در 9 دی و22 بهمن ، فتنه وسران آن را جارو نموده وبه زباله دانی ریخته اند ، مطمئنا این سیاه بازی ها با هر هدفی ، مشروعیتی برای هیچیک از سران فتنه بوجود نخواهد آورد ونظام جمهوری اسلامی همچنان پر قدرت و راسخ هرگونه گژی و زشتی را در هر شکلی از سیمای ملکوتی انقلاب اسلامی خواهد زدود . انشاالله.
 


:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 9 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Anti Green

موسوی ومسئله حجاب

وضعیت میرحسین موسوی نخست وزیر امام (ره) به جایی رسیده است که اخیرا یکی از سایت های سبز از وی خواسته است موضع خود را در مورد حجاب مشخص کند تا بتواند روح تازه ای در کالبد بی جان جنبش سبز بدمد. گزارشها حکایت از آن دارد پس از آنکه مهدی کروبی از سران فتنه بحث آزادی حجاب را به عنوان شعار انتخاباتی خود و در فیلم انتخاباتی خود مطرح کرد و حرمت شکنی های متعدد طرفداران فتنه در مراحل مختلف و سکوت و تایید آن توسط سران فتنه و سخنان جنجال آفرین بانوی روشنفکر سبز خانم رهنورد و کشف حجاب پی در پی حامیان خارجی فتنه ، کار فتنه گران و سران آنها به جایی رسیده است که اخیرا فتنه گران از موسوی که عنوان نخست وزیر امام رایدک می کشد خواسته اند موضع خود را در موردمسئله حجاب که از مسلمات دینی شیعیان می باشد مشخص کند. مسیر سبزیکی از سایت های حامی فتنه سبز از میرحسین موسوی خواسته است:

" ... از آنها می خواهیم برای نشان دادن میزان پایبندی خود به شعارها و ارمانهای جنبش و به رسمیت شناساندن همه تفکرها و سلایق موجود در اقدامی نمادین در جمعی از زنان سبز بدون داشتن حجاب اجباری حاظر شوند"

باید دید اینگونه فشار بر سران فتنه جهت شکستن خطوط قرمز دینی و مذهبی مردم مسلمان ایران همچون گذشته موفق خواهد بود وباعث موضع گیری انفعالی و ضد دینی آنها خواهد شد و یا همچنان خط پایانی برای سران فتنه باقی مانده است.

 



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 9 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Anti Green

من خودم آخر بي ديني ام اما نبايد احساسات مذهبي مردم را برانگيخت

يكي از كارگزاران صهيونيست و ضددين رژيم پهلوي ضمن حمايت چند باره از منافقين جديد در ايران اعلام كرد فعلا وقت شعار سكولاريسم و مخالفت با مذهب نيست.

داريوش همايون وزير اطلاعات و جهانگردي (سانسورچي ارشد) رژيم پهلوي، درباره اين كه چرا با شعار سكولاريسم براي جنبش سبز مخالف است، مي گويد: من مخالف سكولاريسم نيستم. 18 سال پيش در منشور حزب مشروطه از جدايي دين و سياست دفاع كردم، اما امروز براي نخستين بار بر همگرايي بر سر دموكراسي و حقوق بشر رسيده ايم كه سكولاريسم را هم در بر مي گيرد.

سران جنبش سبز در ايران كمتر از بيروني ها به اهميت كوتاه كردن دست مذهب از حكومت آگاه نيستند ولي مبارزه براي آنان تفنن نيست و هزينه هايش به برپايي نشست ها محدود نمي شود. آنها در جامعه اي عميقا مذهبي براي دموكراسي ليبرال كار مي كنند و از برانگيختن بيهوده احساسات مذهبي مي پرهيزند. سكولاريسم آنان، هوشمندانه، بخشي از يك برنامه سياسي پردامنه است نه موتور يا پرچم آن.

داماد سرلشكر زاهدي (عامل كودتاي 28 مرداد 32) كه با نشريه ضدانقلابي تلاش مي كرد، با اين سؤال مواجه شد كه «آيا به هم رسيدن نيروهاي ظاهراً متفاوت اپوزيسيون، از چپ و راست، پادشاهي و جمهوري تا قومگرا و ناسيوناليست را نبايد يك موفقيت تلقي كرد؟».

همايون در پاسخ گفت: من به نتايج آن تاكنون مي نگرم و چيز قابلي نمي بينم. هر به هم رسيدني موفقيت نيست. اگر گروهي از چپ و راست و جمهوري خواه و سلطنت طلب و ناسيوناليست به هم برسند و در سكولاريسم متوقف شوند يا دعواي رهبري جنبش داشته باشند چه جاي شادي است.

سؤال ديگر از همايون اين بود، «گذاشتن همه تخم مرغ ها در يك سبد شرط عقل نيست، آيا عاقلانه نيست با احتمال تسليم يا نابودي چهره هايي چون موسوي و كروبي و..، چيزي براي روز مبادا داشته باشيم؟ اگر مخالفان تعهد نداده اند كه تا ابد پاي اين چهره ها بنشينند، آيا تدارك بديل ديگري، به ياري آنها در مبارزه نيست؟».

اين سلطنت طلب فراري در پاسخ گفت: «اين كلمه «بديل» هم هر بار مانند كلمات «تعميق جنبش» و «هجمه» مثل صدايي ناخوش در گوش مي پيچد. درست است كه اگر موسوي و كروبي را بگيرند سخنگويان ديگري لازم است اما جايگزين ها اگر در ايران نباشند بيش از آنچه كه هستند مي توانند بكنند؟ جايگزين سازي در اين مرحله به فرض اگر به جايي هم برسد به انحراف و تكه تكه شدن جنبش كمك خواهد كرد. من اصلا بختي براي مدعيان نمي بينم.

يادآور مي شود داريوش همايون سردبير نشريه صهيونيستي آيندگان بود و بارها اعلام كرده كه وقوع انقلاب اسلامي بزرگترين كابوس زندگي 85 ساله اش بوده است.

 



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 9 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Anti Green
منتظري در مذاكرات منافقين با رئيس استخبارات صدام چه مي كرد؟!

سركرده گروهك تروريستي منافقين، جريان منتظري در ايران را نزديك ترين جريان سياسي به گروه متبوع خود مي دانست. رجوي در آخرين ماه هاي سال 2000 ميلادي (3 سال قبل از سقوط صدام) ديداري با سران حزب بعث و از جمله طاهر جليل حبوش رئيس استخبارات عراق داشت. به گزارش بولتن نيوز به نقل از كتاب «منافقين خلق»، حبوش در اين ملاقات از رجوي مي پرسد غير از دو جناح درگير در ايران، كدام يك از جريان ها به گروه شما نزديك است.
سركرده منافقين در پاسخ مي گويد: منتظري! اگر الان وقت بود برايتان شرح مي دادم. وقتي ما روحيه و فضاي اجتماعي را عوض كرديم (!!) منتظري وارد شد و جنايت هايي كه در حق ما در 12 سال پيش شده بود را فاش كرد.
براساس اين گزارش، رجوي 17 خرداد سال 65 به ملاقات برخي مقامات بعثي نظير عدنان خيرالله (وزير دفاع) رفت و هفته بعد با صدام ديدار كرد. او به صدام تعبير «سيدالرئيس» را به كار مي برد. در بيانيه وزارت خارجه وقت عراق آمده است؛ «مجاهدين در برابر وسوسه به رسميت شناخته شدن و استقبال رسمي نتوانستند مقاومت كنند و با آغوشي باز به خدمت صدام رسيدند.»
بدين ترتيب منافقين رسماً به ستون پنجم حزب بعثي عراق بدل شدند، كار عمده اين ستون عبارت بود از: جمع آوري اخبار و اطلاعات از محورهاي مرزي درون كشور، شرح و بسط نقشه هاي جغرافيايي، ايجاد بمب گذاري در داخل كشور، همكاري مجدانه جاسوسي با استخبارات عراق، كشف كلمات رمز و شنود بي سيم رزمندگان ايران و ترور. منافقين در سال 67 با عمليات رسواي فروغ جاويدان (مرصاد) گور دسته جمعي بسياري از اعضاي خود را كندند همچنان كه سقوط صدام در سال 1382 به منزله تشديد آشفتگي و آوارگي منافقين بود.
آنچه در اين ميان عبرت آموز است جانبداري منتظري از گروهكي به تمام معنا «مزدور»، «جنايتكار» و «خائن» بود. وابستگان گروهك منافقين در جريان آشوب سال گذشته نيز نقش آفريني كرده و با طيف هاي راديكال اصلاح طلبان هماهنگ شدند. برخي از عناصر گروهكي در بحبوحه آشوب ها و همزمان با روزه خواري در روز قدس، شعار مي دادند «مجتهد واقعي، منتظري، صانعي»!
 
 


:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 9 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Anti Green

عکس/مرد خاکستری و خاتمی در حال چرت زدن! 

 


:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 9 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Anti Green

خشم همسر تاج زاده از دیدن یک عکس

همسر مصطفی تاجزاده با حضور در غرفه کانون هابیلیان با دیدن عکس حضور خود و همسرش در منزل یکی از عوامل منافقین و خلاف شعار دانستن حق مردم است،خشمگین و عصبانی شد.

شب گذشته، فخر‌السادات محتشمی‌پور، همسر مصطفی تاج‌زاده از عوامل دستگیر شده در اغتشاشات و فتنه پس از انتخابات سال 88 با حضور در غرفه کانون هابیلیان (خانواده 16 هزار شهید ترور) در هفدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها با اعتراض به محتوای تصاویر و مطالب در هفدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها با اعتراض به محتوای تصاویر و مطالب عنوان شده در این غرفه، این اقدام کانون‌ هابیلیان را محکوم کرد.

وی که پس از دیدن تصویر خود در یکی از پوسترها که بیانگر حضور وی و همسرش در منزل شیوا نظرآ‌هاری عامل کددار و سرپل منافقین بسیار برآشفت و خطاب به مسئولان غرفه گفت: "شما چگونه می خواهید پاسخ خدا را بدهید، فرشتگان خدا شما را لعنت می کنند؟ "

مسئول غرفه کانون هابیلیان در این خصوص در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبری فارس "توانا " اظهار داشت: خانم محتشمی پور به همراه یک عکاس و فیلمبردار و خانمی که از مسئولان سایت‌های مدافع فرقه سبز بود، در ابتدا غرفه روزنامه ایران را جویا شد که پس از دیدن عکس خود در تصویری با عنوان "حضور سران فتنه در منزل عامل منافقین "‌به تصویر خود اشاره کرد و با عصبانیت گفت: "شما می‌دانید این فرد چه کسی است؟ " و ما گفتیم "بله شما هستید! "

سپس خانم محتشمی پور افزود: "آیا شما شیوا نظرآهاری را می‌شناسید و این اعترافاتی را که کرده است، شنیده‌اید و مطمئن هستید که درست است؟ " ما نیز پاسخ دادیم "نیازی نیست خودمان بشنویم، همین که مسئولان قضایی و مقامات امنیتی کشور اعلام کرده‌اند که ارتباطات این شخص با سران نفاق و گروهک منافقین شناخته شده است کافی است و باید از امثال شما سوال کرد که چرا با قاتلین پدر ما دیدار کرده‌اید؟ "

مسئول غرفه کانون هابیلیان ادامه داد: خانم محتشمی پور که از پاسخ‌های ما اقناع نشد گفت: "شما باید پاسخ خدا را بدهید و فرشتگان خدا شما را لعنت می‌کنند؛ ما از مظلوم دفاع کردیم." وی با بیان اینکه این سخنان و رفتار خانم محتشمی پور یک حرکت سازمان‌یافته بوده است، گفت: با توجه به اینکه روزنامه ایران در ویژه‌نامه روز چهارشنبه گذشته مطلبی در خصوص معرفی شیوا نظر‌آهاری و فعالیت‌های وی طی سال‌های گذشته و ارتباطاتش با گروهک منافقین و حضور سران فتنه در منزل او عنوان کرده بود به نظر می‌رسد هدف اصلی محتشمی پور روزنامه ایران بوده است.

به گزارش توانا شیوا نظرآهاری از سال 82 با همکاری گروهک منافقین در پوشش گزارشگر حقوق بشر اقدام به سیاه‌نمایی علیه جمهوری اسلامی پرداخت و در همین راستا انجمن زنان "تارا " را تاسیس کرد. وی سپس با هدایت این گروهک جبهه به اصطلاح "متحد دانشجویی " را با هدف اقدام علیه منافع ملی ایران آغاز کرد.

نظرآهاری همکاری و ارتباط خود را با گروهک منافقین تا سال 88 و در جریان فتنه پس از انتخابات ادامه داد وبه تحریم دانشجویان برای حضور در اغتشاشات اعلام کرد. وی چندین بار دستگیر شد که مورد رأفت نظام جمهور اسلامی قرار گرفت و از زندان آزاد شد. وضعیت فعالیت‌ها و اسناد انکار‌ناپذیر همکاری شیوا نظرآهاری با گروهک منافقین در رسانه‌‌های جمعی اعلام شده و با این حال موسوی،‌ رهنورد، تاج‌زاده و کروبی در منزل این عامل کد‌دار منافقین حضور یافته‌اند.

به گفته مسئول کانون هابیلیان مسئول غرفه کانون هابیلیان سران فتنه باید پاسخ مناسبی در رابطه با اینگونه فعالیت‌های خود و همنشینی با قاتلین 12 هزار شهید ترور را به خانواده‌های آنها بدهند. با توجه به اینکه فیلمبردار و عکاس محتشمی پور را همراهی می‌کردند و وی قصد اغتشاش داشته است مسئولان غرفه کانون هابیلیان با آگاهی از سابقه گذشته این فرد با آرامش پاسخ او را دادند.

 



:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 9 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Anti Green

 

سازماندهی شبکه‌‌های اخلال‌گر برای جلوگیری از اجرای هدفمند شدن یارانه‌ها

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی از تلاش شبکه‌ای منسجم و سازماندهی شده برای ایجاد اخلال در هدفمند شدن یارانه‌ها خبر داد. محمدرضا دستغیب نماینده مردم شیراز و عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به جناح‌بندی‌های سیاسی کشور، گفت: اصولگرای واقعی در واقع یک اصلاح طلب است چرا که اصولگرایان هدفشان اصلاح خود و جامعه است، بنابراین اینکه برخی عناوین در اختیار تعدادی از گروه‌ها قرار گیرد، کار اشتباهی است.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس تصریح کرد: با تمام این اوصاف جریانی که در کشور پس از انتخابات ریاست جمهوری فتنه‌ رقم زد قصد زیر سوال بردن انتخابات و مقابله با خواست و اراده مردم را داشت. وی خاطرنشان کرد: اقدامات خلاف قانون فتنه‌گران باعث شد که حتی هواداران ‌آنها هم نسبت به انجام چنین اقداماتی آنها را سرزنش کنند چرا که هر نوع بی‌اخلاقی و اخلال در نظم عمومی از سوی هر فردی با هر سلیقه و گرایش از نظر مردم، مسئولان و سیاسیون منفور است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: 13 میلیونی هم که به نامزد ناکام انتخابات رای دادند، جزء مردم جامعه اسلامی بودند، اما وقتی دیدند که به مقدسات آنها توهین شده و عده‌ای در مقابل خون شهیدان ایستاد‌ه‌اند، نسبت به این اقدامات حساس شده و راه خود را از فتنه‌گران جدا کردند. دستغیب در ادامه با بیان اینکه جریان سیاسی اصلاحات در دوران فتنه امتحان خوبی پس نداد، گفت: پایه جریانات سیاسی باید بر سنگ محکمی استوار باشد به این معنا که اگر ریشه یک جریان محکم و استوار نبوده و بر اساس اصول تعریف شده و مطابق با باورهای دینی و ملی کشور نباشد، این جریان دچار انحراف خواهد شد.

این عضو فراکسیون اصولگرایان در ادامه گفت و گوی خود با خبرنگار فارس اضافه کرد: باید بررسی کرد، جریاناتی که در فتنه سال گذشته عملکرد خوبی از خود به جای نذاشتند، ریشه در کجا دارند. دستغیب در پایان تاکید کرد: پیروی از تفکر مشارکت و مجاهدین انقلاب باعث سقوط جریان اصلاحات شد و در واقع نوع حرکتی که این احزاب داشتند، در نهایت اصلاحات را به ورطه سقوط کشاند.

 



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 9 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Anti Green

 

مشارکت و مجاهدین باعث سقوط اصلاحات

نماینده مردم شیراز در مجلس با بیان اینکه پیروی از تفکر مشارکت و مجاهدین باعث سقوط جریان اصلاحات شد، گفت: در واقع نوع حرکتی که این احزاب داشتند، اصلاحات را به ورطه سقوط کشاند. محمدرضا دستغیب نماینده مردم شیراز و عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به جناح‌بندی‌های سیاسی کشور، گفت: اصولگرای واقعی در واقع یک اصلاح طلب است چرا که اصولگرایان هدفشان اصلاح خود و جامعه است، بنابراین اینکه برخی عناوین در اختیار تعدادی از گروه‌ها قرار گیرد، کار اشتباهی است.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس تصریح کرد: با تمام این اوصاف جریانی که در کشور پس از انتخابات ریاست جمهوری فتنه‌ رقم زد قصد زیر سوال بردن انتخابات و مقابله با خواست و اراده مردم را داشت. وی خاطرنشان کرد: اقدامات خلاف قانون فتنه‌گران باعث شد که حتی هواداران ‌آنها هم نسبت به انجام چنین اقداماتی آنها را سرزنش کنند چرا که هر نوع بی‌اخلاقی و اخلال در نظم عمومی از سوی هر فردی با هر سلیقه و گرایش از نظر مردم، مسئولان و سیاسیون منفور است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: 13 میلیونی هم که به نامزد ناکام انتخابات رای دادند، جزء مردم جامعه اسلامی بودند، اما وقتی دیدند که به مقدسات آنها توهین شده و عده‌ای در مقابل خون شهیدان ایستاد‌ه‌اند، نسبت به این اقدامات حساس شده و راه خود را از فتنه‌گران جدا کردند. دستغیب در ادامه با بیان اینکه جریان سیاسی اصلاحات در دوران فتنه امتحان خوبی پس نداد، گفت: پایه جریانات سیاسی باید بر سنگ محکمی استوار باشد به این معنا که اگر ریشه یک جریان محکم و استوار نبوده و بر اساس اصول تعریف شده و مطابق با باورهای دینی و ملی کشور نباشد، این جریان دچار انحراف خواهد شد.

این عضو فراکسیون اصولگرایان در ادامه گفت و گوی خود با خبرنگار فارس اضافه کرد: باید بررسی کرد، جریاناتی که در فتنه سال گذشته عملکرد خوبی از خود به جای نذاشتند، ریشه در کجا دارند. دستغیب در پایان تاکید کرد: پیروی از تفکر مشارکت و مجاهدین انقلاب باعث سقوط جریان اصلاحات شد و در واقع نوع حرکتی که این احزاب داشتند، در نهایت اصلاحات را به ورطه سقوط کشاند.

 



:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 9 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Anti Green

 

حداد : کاندیدای ریاست فراکسیون اصولگرایان نمی شوم

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: تاکنون به این جمع‌بندی نرسیده‌ایم که وارد رقابت انتخاباتی در فراکسیون اصولگرایان مجلس شوم. غلامعلی حدادعادل نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: قصد ندارم در انتخابات فراکسیون اصولگرایان مجلس نامزد شوم. وی با بیان اینکه توصیه‌هایی از سوی برخی نمایندگان برای ورود به این انتخابات به من شده است،افزود: بنا به دلایلی در این انتخابات وارد نخواهم شد.

حدادعادل در این رابطه ادامه داد: تاکنون به این جمع‌بندی نرسیده‌ام که وارد رقابت انتخاباتی در فراکسیون اصولگرایان مجلس شوم. نماینده مردم تهران اظهار داشت: بعید می‌دانم که در انتخابات آتی فراکسیون اصولگرایان رقیبی وارد صحنه نشود، چرا که معمولا در انتخابات افراد با سلیقه‌های مختلف شرکت می‌کنند، بر این اساس باید منتظر ماند تا این انتخابات برگزار شود.

ولی اسماعیلی عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس چندی پیش اعلام کرده بود که انتخابات هیئت رئیسه فراکسیون اصولگرایان فردا یکشنبه و بعد از بازگشت رئیس مجلس از قم برگزار خواهد شد. وی همچنین گفت: آقای لاریجانی برای ریاست فراکسیون اصولگرایان یک رقیب جدی دارد که بعد از جمع‌بندی‌ شورای مرکزی نام وی اعلام خواهد شد.

 



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 9 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Anti Green

احتمال برخورد با بنیاد باران

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت احراز کج روی های بنیاد باران که تحت تاثیر خاتمی ایجاد شده با این بنیاد برخورد قاطع خواهد شد.

 
حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه مجوز بنیاد باران به دلیل اقدامات غیر قانونی می بایست مورد بازبینی وزارت کشور قرار گیرد گفت: با توجه به اینکه خاتمی خود یکی از سران فتنه محسوب می شود و ریاست این بنیاد را بر عهده دارد عملکرد بنیاد باران باید مورد بازبینی قرار گیرد و در صورت احراز قانون گریزی ها با این بنیاد برخورد قاطع صورت می گیرد. وی افزود: نظام هیچگونه اغماض و چشم پوشی در خصوص مراکزی که ساختار شکنی می نمایند نخواهد کرد و با بنیاد باران نیز در صورتیکه تحت تاثیر خاتمی به بیراهه رفته باشد بدون تعارف برخورد خواهد شد.
 
 


:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 9 آبان 1389 | نظرات ()